Menu Zamknij

Jak zadbać relacje w pracy?

Miła atmosfera w naszym miejscu pracy jest niezwykle ważna dla naszego komfortu psychicznego. Oprócz tego dobre relacje między współpracownikami pozytywnie wpływają działania firmy – w końcu dobre współpraca w teamie to lepsze wyniki. Co zrobić aby utrzymać dobre relacje ze współpracownikami?

Przyjście do nowego miejsca pracy należy zacząć od dobrego pierwszego wrażenia. Współpracownikom dajmy się poznać z jak najlepszej strony. Podobnie kiedy to my jesteśmy w pozycji przyjmującego nową osobę. Bądźmy dla siebie pomocni. Ktoś nowy, może czuć się w pierwszym dniu niekomfortowo – zaoferuj mu swoją pomoc i wsparcie.

Niezwykle ważnym elementem integracji są też wszelakie imprezy i wyjazdy integracyjne. To chwile kiedy możemy oderwać się od codziennych obowiązków związanych z pracą i poznać się od tej prywatnej strony. W czasie takiej imprezy i wyjazdu możemy dowiedzieć się o sobie ciekawych rzeczy i poznać przyjaciół na całe życie.