Dziś wielu z nas pochłania wir pracy – często nawet za bardzo. Miejsce pracy staje się drugim domem, a obowiązki, które musimy wypełnić przepełniają nasze myśli. Z tego powodu stajemy się przepracowani, a nasze działania nie są tak efektywne, jak mogłyby być. Co zrobić aby nasza praca przynosiła nam radość i dawała satysfakcjonujące wyniki?
Regeneracja jest najważniejsza
Niektórzy wyznają zasadę im więcej – tym lepiej. My radzimy – zrób tyle, ile jesteś w stanie. Branie na swoje barki więcej niż możemy unieść nigdy nie przyniesie pożądanych efektów. Wręcz przeciwnie – może sprawić, że stracimy satysfakcję z pracy i stracimy niepotrzebnie energię. Oprócz tego każdemu należy się wypoczynek. Zadbaj o to żeby raz na jakiś czas wyjechać gdzieś i oczyścić swój umysł. Korzystaj też z każdej wolnej chwili i rób to, co lubisz.
Plan to podstawa
Dobrze zaplanowany czas to klucz do sukcesu. O wiele łatwiej wykonywać dane zadania, kiedy dokładnie wiesz co masz zrobić i w jakim czasie. W kalendarzu zapisuj wszystkie zadania, miejsca, daty i godziny. Nie będziesz musiał zaprzątać tym głowy i unikniesz sytuacji, w której zapomnisz o spotkaniu z klientem lub umówisz się na dwa spotkania na raz.